יצחק וסרלאוף: "חייבים פסקת התגברות, זה קונצנזוס"

    אייל ראובן No Comments on יצחק וסרלאוף: "חייבים פסקת התגברות, זה קונצנזוס"

    חבר הכנסת המיועד יצחק וסרלאוף בריאיון ל'קול חי': "חייבים להעביר את פסקת ההתגברות ואני חושב שיש לגבי זה קונצנזוס בקרב חברי הקואליציה המיועדת; השמאל מנסה לסכסך אותנו עם ארה"ב, זה קמפיין מתוזמר"

    צילום: משה ביטון
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת המיועד יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית), שוחח עם דוד חכם ומשה אוסדיטשר במהדורת הבוקר (שני). "הייתי מנכ"ל עוצמה יהודית, לפני כן מנהל ישיבה, מנכ"ל עמותה. הקמתי מוסדות בדרום תל אביב, אני איש עשייה", הציג את עצמו.

    הוא סירב להתייחס לדרישות המפלגה: "יש צוות שמנהל את המשא ומתן ולא יהיה נכון מצידי להכנס לזה. אנחנו מאז ומתמיד דאגנו לפריפריה ולחלשים וזה מה שנמשיך לעשות".

    וסרלאוף, תושב דרום תל אביב התייחס לבעיית המסתננים: "בעבר היה הסכם עם רואנדה להעביר לשם את המסתננים, זה נפל בבג"ץ. חייבים להעביר את פסקת ההתגברות ואני חושב שיש לגבי זה קונצנזוס בקרב חברי הקואליציה המיועדת. דרום תל אביב הפכה להיות החצר האחורית של המדינה אזור של פשיעה".

    הוא הגיב לפרסומים על החששות מבן גביר בארה"ב: "לפני הבחירות אני אמרתי שמיד אחרי הבחירות יתחיל קמפיין מתוזמר של השמאל המתוסכל שיתחילו לסכסך. יש להם קשרים בארה"ב והם מייצרים כותרות ומנפחים את זה מעבר למידות האמיתיות. אנחנו לא עוד מדינה של ארה"ב, אלא מדינה ריבונית ועלינו להתנהג ככזו".

    "לא התמתנו", הבהיר וסרלאוף "דיברנו ואנחנו עדיין מדברים על משילות, ריבונות בנגב ובגליל, ביטחון אישי. מבחינתי אינני 'פוליטיקאי', אני עוסק בעשייה ציבורית".



    0 תגובות